Curățarea lipiciului de la etichete de pe sticle și borcane

Am găsit următoarele metode pentru curățat lipiciul rezistent, care nu se curăță ușor:

”   Metoda unsuroasă
Unge cleiul de pe etichetă cu ulei obișnuit, până ce acesta se îmbibă bine, apoi lasă-l să acționeze aproximativ 30 minute.
Îndepărtează lipiciul cu un burete abraziv și mult detergent de vase.
   Metoda amestecul minune
Amestecă o linguriță de praf de copt cu puțin ulei, apoi unge zona ce dorești să o cureți. Lasă să acționeze 30 minute, apoi freacă cu un burete abraziv și puțin praf de curățat (TIX) sau cu CIF. Clătește bine cu apă caldă.”
sursa

”Am descoperit un amestec format din praf de copt, ulei și praf de curățat de tip tix, care a dat rezultate și am scăpat până și de cele mai încăpățânate urme de lipici.
Amestecă o linguriță de praf de copt cu o linguriță de ulei din floarea soarelui,
freacă bine cu acest amestec eticheta sau zonele acoperite cu lipici de pe borcan,
lasă-l să acționeze 30 de minute,
freacă apoi cu praful de curățat și cu un burete abraziv,
spală cu apă caldă și detergent de vase.”
sursa

  Am încercat să curăț lipiciul rămas de la etichetă, de pe o sticlă de suc și a mers foarte ușor cu ulei. Am pus puțin ulei pe un șervețel (împăturat) și am pus pe sticlă, unde a fost lipiciul. Imediat am simțit cum lipiciul s-a muiat. Au fost și câteva pete de lipici mai gros, așa că am lăsat câteva zeci de minute să se înmoaie, cu șervețelul cu ulei lipit de sticlă (pusă orizontal).
   Am curățat cu partea mai dură a unui burete de vase și cu săpun. Pe sticlă nu au rămas urme de lipici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu